Bir avuç düşünce silsilesinin sansürlenmiş hayalleri..

cok mu masumdum?
kimsenin goremedigi sacmalik...
kendi icinde kendi evrenini mi yaratmak?
yokk artik...

masum olmak olamadıgımız ama her zaman oldugumuza inandığımız şey değilmidir?
inanmaktan asla vazgeçmiyeceğimiz sıfat..
tek bi kelimeye nasıl bu kadar bağlanıyoruz?
sen inanmaya devam et.. çünkü ben masumum :)

sen atesine dayanabilirmisin isledigin gunahlarin?
gunes batarken dogan yolsuz cocuklarin..
aglak meleklerin oldugu yerdedir.. günahların
kalbin artik kekeme cinlerin :)

ruhum arinmamis mi bedenimden?
olmeden sanki herkes cenazemdeyken..

cook sıkılıyorum cok...
geceler cok uzun gelmeye başladı..
olmayan ruhumu yitiriyorum
cok onceden yok olan; ama hala yitirmekte oldugum
olmayan bir şeyi nasıl yitiriyorum
benim olmayan şeyleri yitirmeyi nasıl başarıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

About Me

Fotoğrafım
Sansürlenmiş Hayaller
hiçbir zaman ne istediğini bilen insanlardan olamadım ama ne istemediğim konusunda kesin fikirlere sahibim.
Profilimin tamamını görüntüle

Popüler Yayınlar

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.