Abiler Ablalar diye bişey bu ülkede ?!

medyada hiç duymadığım (belki ben denk gelmedim) ama hepimizin bildiği garip bi gerçek var bu ülkede. Abiler Ablalar diye bişey var.. lise çağında üniversite çağında öğrencileri ücretsiz evlerde konaklatıp, istenirse burs verilen, dini bütün abilerimiz ablalarımız var.. Bu evlerde yaşananları merak ettiğim için kendi tabirleriyle g.tlerini ucuz kurtaran bazı kişilere arkadaş aracılıklarıyla ulaştım ve bazı sorular sordum.

gelelim öğrendiğim kadarıyla evde yaşanılanlara. ilk olarak cebinden para çıkmıyor, evin bütün yemek kira elektrik su gibi masrafları benim deyimimle ÖRGÜT tarafından karşılanıyor. yani cogunlukla maddi durumu kötü öğrencilerin tercih ettiği ama kalınan süre boyunca beyinleri yıkanıp halk arasına salınan tipler, aynı zamanda aileleri tarafından gönderilenlerde varki bu büyük bir soru işareti zaten. Evde namaz kaçırma şansınız yok bir kere eğer bir namazı kılamazsanız evin abisi tarafından xx arkadaşımız bugün namazı kılmadı biliyoruz ki çok üzgün ve bir daha olmayacak şimdi bütün arkadaşlarından özür diliycek ve bulaşıkları bugun o yıkayacak diye aşağılıyorlar, TACİZ ediyorlar vs vs..bunlardan ziyade bu konuda cevaplayamadığım 3 soruyu yazıcam bu evlerden hepimizin haberi var nasılsa.

1) Devletin bile karşılıksız veremediği bursu bu örgüt nasıl karşılıksız isteyene verebiliyor ? Devletten güçlüler mi ?
2) Devletimiz neden bu evlere,örgüte müdahale etmiyorlar, böyle birşey serbest mi her isteyen bunu yapabilir mi ?
3) Hiç mi suç duyurusunda bulunan olmuyor ? Oluyosa medyaya neden yansımıyor ?

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

About Me

Fotoğrafım
Sansürlenmiş Hayaller
hiçbir zaman ne istediğini bilen insanlardan olamadım ama ne istemediğim konusunda kesin fikirlere sahibim.
Profilimin tamamını görüntüle

Popüler Yayınlar

Followers

Blogger tarafından desteklenmektedir.